Työterveyslaitos
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
TYÖKYKYINEN TYÖNTEKIJÄ

TOIMIVA TYÖYHTEISÖ

TURVALLINEN TYÖYMPÄRISTÖ

ESIMIESTYÖ

PUBLIKATIONER PÅ SVENSKA

PUBLICATIONS IN ENGLISH




 

HAASTAVAT TILANTEET ESIMIESTYÖSSÄ

Haastavat tilanteet esimiestyössäHAASTAVAT TILANTEET ESIMIESTYÖSSÄ
Tekijä: Maarit Vartia; Maisa Gröndahl; Marjut Joki; Marjaana Lahtinen; Sinikka Soini
Kustantaja: Työterveyslaitos (2016)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   35,00

Katso myös

Tue työkykyä – käsikirja esimiestyöhönTUE TYÖKYKYÄ – KÄSIKIRJA ESIMIESTYÖHÖN
Tekijä: Kirsi Ahola
Kustantaja: Työterveyslaitos (2011)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   20,00
    
Kirjailija: Maarit Vartia; Maisa Gröndahl; Marjut Joki; Marjaana Lahtinen; Sinikka Soini
Kustantaja: Työterveyslaitos
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 150
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1.-3. p.
Julkaisuvuosi: 2016 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
ESIMIESTYÖ

Tämän tuotteen osoite
EUR
35,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Haastavat tilanteet esimiestyössä
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus! Varastossa 16kpl.
ISBN-13: 9789522610102, ISBN-10: 9522610100
Hinta: 35.00 € (Alv 10%, 31.82€ Alv 0%)


Vuorovaikutukseen, ihmissuhteisiin ja ihmisten käyttäytymiseen liittyvät ongelmatilanteet työpaikalla ovat esimiehille haastavia. Toiminnalle häiriöitä aiheuttavien työyhteisö- ja asiakastilanteiden puheeksi ottaminen ja käsittely ovat vaativaa esimiestyötä. Niiden selvittäminen vie myös aikaa ja voimia. Niin työntekijän kuin asiakkaan häiritsevä käyttäytyminen voi aiheuttaa esimiehessä ahdistusta ja epävarmuutta, jopa ärtyneisyyttä ja harmistusta.

Ongelmat on kuitenkin otettava puheeksi ajoissa, ennen kuin tilanteet mutkistuvat ja vaikeutuvat entisestään. Puuttumattomuus viestittää, että kyseinen käyttäytyminen on sallittua ja hyväksyttävää.


Sisällys:
1. Vastuuton työkäyttäytyminen
2. Häiriökäyttäytymisen seurauksia ja taustoja
3. Häiriötilanteiden ennaltaehkäisy
4. Milloin pitää puuttua ja kenen tehtävä se on?
5. Puuttuminen ja puheeksi ottaminen
6. Häiritsevä ja uhkaileva asiakaskäyttäytyminen
7. Mitä esimiehen pitää sietää ja mitä ei


Asiasanat: esimiestaidot työyhteisöt poikkeava-käyttäytyminen varhainen-puuttuminen puheeksiotto vuorovaikutus vallankäyttö vastuullisuus esimiehet käyttäytyminen vastuuttomuus asiakkaat työntekijät
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto > Johtamisen tekniikka ja menetelmät


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
35,00
OMA TILI

Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN

Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
ASIAKASPALVELU

Ota yhteyttä
Tietoa meistä
Toimitusehdot