Arvostelut:
Kustantaja:
Sivumäärä:
51 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi:
Työterveyshuollon toiminnan laatua ja vaikuttavuutta on seurattava. Jokaisessa työterveysyksikössä pitää olla hyvää työterveyshuoltokäytäntöä noudattava kirjallinen yksikkökohtainen laatujärjestelmä, joka kuvaa yksikön koko toiminnan: johtamisen, henkilöstön, tukitoiminnot, verkostoyhteistyön ja työterveyshuollon palvelurakenteen.

Kun rakennetaan laatujärjestelmää, toiminta kuvataan prosesseina. Niiden avulla saadaan arkikäytännöt näkyviksi. Laadun johtaminen ja mittaaminen rakentuu prosessien toimivuuden, asiakasarviointien, oman henkilöstön tyytyväisyyden ja taloudellisten tulosten kautta.

Työterveysyksikkö sitoutuu laatujärjestelmän rakennettuaan toiminnassaan laadun jatkuvaan kehittämiseen. Lisäksi käytössä olevan laatujärjestelmän on noudatettava hyvän työterveyshuoltokäytännön periaatteita ja lainsäädännön vaatimuksia.

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
LISÄÄ OSTOSKORIIN
Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 2-3 arkipäivässä
Laatuavainzoom
OMA TILI

Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN

Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
ASIAKASPALVELU

Ota yhteyttä
Tietoa meistä
Toimitusehdot
Tietosuojaseloste